Långledigt!!

Gud så skönt det har varit när Olle varit långledig!! Ledig imorgon med, men det är väl de flesta, förutom de som jobbar inom vården och butik såklart.
Torsdagen har jag glömt bort vad vi gjorde ;).. Jo Olle och Isac åkte ut till stugen och åkte båt hela dagen.. Så jag och Calle mös alldeles själva ...:)
I fredags var vi på "Tysslingedagen" massa skoj och loppis. Ligger strax utanför Vintrosa och där kan jag säga kan man hitta mycke billiga gamla möbler, som man sedan målar om till vita naturligtvis!! Den nytänkande i inredningsvärlden!! Ett tips till de som vill fynda åk dit. Tysslingen heter det. Åk mot Örebro, vik av mot Vintrosa, åk igenom där och sedan mot Örebro.. På vägen där är det skyltat till tysslingen så efter ca 1km svänger man av mot vänster!!

På lördagen/igår va jag och barnen till Filipstad och fira min systerdotter Jaqueline som fyllde 14 år. Liten har blivit stor!! Så fin min stjärna!!

Efter det åkte vi till Sirpa och Crilla och tog oss ett dopp i deras pool som vattnet va 23grader varmt. Underbart!!

Idag har vi myst hela familjen och nu grillar Olle sina hemmagjorde hamburgare och så har vi egengjorda klyftpotatisar blandat med morötter i ugn... Nu ska jag gå och göra lite kall sås till och så sitter vi naturligtvis ute och äter på verandan.
Snart BB-finalen med..HEJJA SIMPAN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0