Torsdag...=)

Idag är det torsdag så jag börjar jobba kl 14. Slutar kl 20. Idag har vi myst mina små älsklingar och jag. Måla påskbrev och tittat på film och byggt tågbanor. Maten fixade jag redan igårkväll så de även har mat när Olle hämtat dem idag.

Kira fick vara tillsammans med farfar och farmor hela dagen så vi har faktiskt inte tagit oss ut idag.Känns jätteskönt på ett sätt men saknar våra promenader och även se lilla Calle jätteilsken varje gång vi går in.

Är lite orolig för min syster som fick åka in med ambulans idag till karlstad med dubbelsidig lunginflammation. Hon spydde även blod. FY! MAn känner sig så hjälplös när man bara får sitta och vänta och vänta på meddelande eller telefonsamtal.
Fick ett sms förut att hon fått så mycket mediciner och ska snart in på röntgen.. Som sagt trycket och det onda från lungorna gör det ju inte bättre med hennes rygg... så fy!!! Som sagt hennes diskar i ryggen går i prinsip sönder och nerverna hamnar i klem.
Hoppas hoppas att allt är väl och att det bara är en infektion som går bort av pencilin!

Nu ska jag bara plocka lite medans CAlle sover middag och de ska iväg till dagmamman!!..

Puss från rödtötta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0